da var dygnet vant

efter en omvandning pa kvallen igar blev det riktigt bra! Thailandare ar sjuka och helt underbara. Svenska kan vara dryga och man skams. Idag slapade vi oss upp sa vi kunde fa en natt till, for att ja sen sova, kolla pa film och sova lite till. vi alla var iaf eniga om att vi inte skulle till stranden. nu antar jag att vi ska ata lite till och sen, ja antagligen 'fira' att det ar australiensarnas sista kvall har. och antagliegn var ocksa. ja just det, vi ska nog bestamma var vi ska imorgon ocksa kanske. vore nog bra!

Livet har ar med andra ord nastan lite for chill, och jag kan fa kanslan som jag hade i oslo ett antal ganger: vad fan gor jag har?! vi har det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0